Beste klant, U kunt nu normaal BESTELLEN
10% KORTING    CODE ‪FEEST
OVER €285    € 30‬ KORTING    CODE ‪WK30
OVER €385‬    ‪€ 60‬ KORTING    CODE ‪WK60
 0

Log in om op te slaan

0

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.

Retourbeleid

Algemeen retourbeleid

1. Neem binnen 14 dagen na ontvangst van je artikel(en) contact op met onze klantenservice om het retourproces te starten.

Houd er rekening mee dat we alleen producten accepteren in hun originele staat en dat we geen producten kunnen verwerken die worden geretourneerd zonder onze voorkennis. Als u een of alle onderdelen van uw bestelling wilt retourneren, dient u contact op te nemen met de klantenservice via Contact en een formulier "Productretournering" te verkrijgen dat bij uw pakket moet worden gevoegd.

2. Kleurfouten: als de kleur van het ontvangen artikel niet overeenkomt met wat is besteld, komt u in aanmerking voor een volledige terugbetaling.

3. Dit retourbeleid is niet van toepassing op onze zakelijke wederverkopers. Neem contact met ons op voor aanvullende instructies.

Specifiek beleid voor onze artikelen

Bestellings-annulering

We begrijpen dat het een zeer belangrijke onderneming is om een jurk voor uw speciale gelegenheid te bestellen, en ons annuleringsbeleid is met dit in gedachten opgesteld. Het is echter belangrijk op te merken dat onze jurken op bestelling worden gemaakt. Als het maatwerkproces eenmaal is begonnen, kunnen de materialen niet opnieuw worden gebruikt. Houd er rekening mee dat er na het plaatsen van uw bestelling nog tijd is om van gedachten te veranderen. Raadpleeg ons annuleringsbeleid hieronder voor meer informatie.

Annuleringsvoorwaarden

- Bestellingen die binnen 12 uur na bevestiging van de betaling worden geannuleerd, komen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling bestaande uit de volledige verzendkosten en 90% van de aankoopprijs van het product.

- Bestellingen die binnen 12-24 uur na bevestiging van de betaling worden geannuleerd, komen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling bestaande uit de volledige verzendkosten en 80% van de aankoopprijs van het product.

- Bestellingen die binnen 24-48 uur na bevestiging van de betaling worden geannuleerd, komen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling bestaande uit de volledige verzendkosten en 50% van de aankoopprijs van het product.

- Bestellingen die na 48 uur na bevestiging van de betaling worden geannuleerd, komen alleen in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling van de volledige verzendkosten.

- Zodra uw bestelling is verzonden, kan deze niet meer worden geannuleerd.

Als je je bestelling wilt annuleren, log dan in op Mijn Bestellingen, selecteer de bestelling waarbij je hulp nodig hebt en vraag om annulering. Of klik op Neem contact op verder gaan.

Acties Tijdframes Terugbetaald bedrag
Product Transportkosten
Annulering Binnen 12 uur na orderbevestiging 90% 100%
Binnen 12-24 uur na orderbevestiging 80% 100%
Binnen 24-48 uur na orderbevestiging 50% 100%
Meer dan 48 uur, niet verzonden geen 100%
Bestelling verscheept geen geen

 

Vervanging of Terugbetaling

Uw tevredenheid is van het grootste belang voor ons. Bij aankomst van uw pakket wordt u aangeraden de jurk te controleren om er zeker van te zijn dat deze is gemaakt in overeenstemming met de specificaties van uw bestelling. Probeer je jurk zo snel mogelijk aan zonder de jurk aan te passen, te wassen of het label te verwijderen. Houd er rekening mee dat u contact met ons moet opnemen om het retourproces te starten.

Als je jurken of accessoires retourneert of ruilt, zorg er dan voor dat ze in hun originele staat verkeren - ongedragen, ongewassen, ongewijzigd, onbeschadigd, schoon, vrij van pluisjes en haar en met intacte en bevestigde labels. U bent verantwoordelijk voor alle verzendkosten voor het retourneren.

Beleid voor cadeaubonnen

Als u uw cadeaukaart wilt inwisselen voor een in aanmerking komende aankoop, voert u de cadeaukaartcode in tijdens het afrekenen.

Het bedrag van de Gift Card wordt bijgeschreven op uw aankoopbedrag. Als het te betalen bedrag hoger is dan het bedrag op de Cadeaukaart, moet je een andere betaalmethode selecteren om het resterende bedrag te betalen.

Houd er rekening mee dat slechts één cadeaubon kan worden ingewisseld voor een bepaalde bestelling en niet kan worden "gestapeld" of gecombineerd met andere cadeaubonnen voor dezelfde bestelling.

Houd er rekening mee dat bestellingen die zijn gekocht met cadeaubonnen niet worden gerestitueerd.

Defecte, beschadigde of verkeerd verzonden artikelen

U komt in aanmerking voor een volledige terugbetaling als uw artikelen defect, beschadigd of verkeerd verzonden zijn. Als u van mening bent dat uw artikelen tijdens de levering zijn beschadigd, moet u de documentatie "Bewijs van schade" verkrijgen van uw bezorgdienst, die bij uw geretourneerde pakket moet worden gevoegd.

Maat- of pasvormproblemen

Omdat al onze jurken met de hand worden genaaid en op maat worden gemaakt, kan de uiteindelijke jurk ongeveer 2,5 cm verschillen in beide richtingen van de opgegeven afmetingen. Om ervoor te zorgen dat je jurk perfect bij je past, hebben onze kleermakers extra stof in de naden gereserveerd om kleine aanpassingen mogelijk te maken.

Maatafwijking

Als gevolg van verlichting, weergave en andere factoren kunnen de kleur van de afbeelding en de werkelijke kleur van het product kleine verschillen vertonen. Het kleurendisplay zal gebaseerd zijn op Apple-apparaten.

Vanwege het fabricageproces van het materiaal zal de kleur van elke partij materiaal een klein verschil hebben.

We zullen aandringen op continue verbetering van het productieproces om kleurverschillen te minimaliseren.

Als uw kledingmaat meer dan 2,5 cm afwijkt van de specificaties van uw bestelling, wordt u aangemoedigd om een plaatselijke kleermaker te zoeken om aanpassingen te maken. In dat geval bieden wij een beperkte wijzigingsvergoeding aan. Als u voor deze optie kiest, vergeet dan niet om een kwitantie aan te vragen bij uw kleermaker. De kopie van de kwitantie moet worden overlegd om terugbetaling aan te vragen.

Artikel is de maat die je hebt besteld, maar past niet

Begrijp alsjeblieft dat artikelen die niet goed passen, maar wel in overeenstemming zijn met de specificaties die je hebt besteld, niet kunnen worden geretourneerd of geruild. Uw optie is om op eigen kosten te zoeken naar een lokale kleermaker. Houd er rekening mee dat als de specificaties van uw bestelling sterk verschillen van het uiteindelijke formaatverzoek, het formaat mogelijk niet mogelijk is.

Kleur komt niet overeen

De instellingen van uw computerscherm kunnen de kleur van de afbeeldingen op de site wijzigen. Een lichte kleurafwijking betekent niet dat de jurk defect is of verkeerd is verzonden. Als je er echter zeker van bent dat je het artikel in een verkeerde kleur hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice om te kijken of retourneren of terugbetaling mogelijk is.

Artikelen die niet kunnen worden geretourneerd of geruild

1. Geen retouren en geen uitwisselingen voor gepersonaliseerde artikelen.

2. Om hygiënische redenen is het niet mogelijk om bederfelijke waren, oorbellen (inclusief sieradensets met oorbellen) en persoonlijke verzorgingsartikelen (inclusief lingerie, enz.) te retourneren en te ruilen.

3. Omdat alle artikelen (inclusief standaardafmetingen) op bestelling worden gemaakt, kunnen we het ons niet veroorloven om de ‘koop-veel-keep-een-’ aankoop. Onze klantenservice kan een bestelling annuleren waarvan wordt aangenomen dat deze met die bedoeling is gedaan.

Bij Hebeos zijn we erg trots op onze handgemaakte producten en streven we ernaar om de hoogste kwaliteit voor elk item te garanderen. Vanwege de aard van ons productieproces moeten we onze klanten helaas meedelen dat we de praktijk van "veel kopen, één houden" niet steunen.

We vragen onze klanten om hun aankopen zorgvuldig te overwegen en alleen de artikelen te bestellen die ze echt willen houden. We hebben strikte kwaliteitscontrolemaatregelen geïmplementeerd om ervoor te zorgen dat alle producten aan onze hoge normen voldoen voordat ze naar onze klanten worden verzonden. In het geval dat een product niet aan onze kwaliteitsnormen voldoet, bieden we graag een vervanging of terugbetaling aan.

UITWISSELINGSBELEID

We bieden op dit moment geen omruilservice voor producten. Omdat alle artikelen op bestelling worden gemaakt, hebben we geen kant-en-klare jurken of producten die kunnen worden verzonden in ruil voor uw geretourneerde artikelen. U moet ongewenste artikelen retourneren (indien in aanmerking komend volgens het retourbeleid) en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen voor de vervangende artikelen. Alle nieuwe bestellingen zijn onderhevig aan de huidige productieperiode.

Retourproces

1. Dien binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een retourverzoek in bij Contact opnemen met de klantenservice. Voeg een uitleg en foto's toe met de reden van uw retour.

We behouden ons het recht voor om de retourzendingen niet te accepteren zonder voorafgaande goedkeuring van onze klantenservice.

2. Zodra onze klantenservice uw verzoek heeft goedgekeurd, zullen we u een retouradres verstrekken, evenals een productretourformulier dat moet worden ingevuld en bij uw retourzending moet worden gevoegd. Stuur de artikel(en) binnen 3-5 werkdagen na ontvangst van het retourformulier naar uw plaatselijke postkantoor. Bewaar het trackingnummer goed.

3. Alle geretourneerde artikel(en) ondergaan inspecties. We zullen de terugbetaling verwerken wanneer we bevestigen dat het product de problemen heeft die je hebt genoemd. Nadat de terugbetaling door ons is verwerkt, duurt het gewoonlijk 10-15 werkdagen voordat het geld op uw rekening is bijgeschreven, afhankelijk van uw bank of betalingsdienst. Uw bank of betaaldienst kan een kleine transactiekost in rekening brengen.

4. Originele verzendkosten & retour verzendkosten worden niet terugbetaald.

Let op: we behouden ons het recht voor om de terugbetaling niet te verwerken als ze in onaanvaardbare staat worden geretourneerd.