0

Login om op te slaan

0

U hebt niets in uw winkelwagen.

Contact

Ondersteuning na verkoop:


 

Voor vragen over Bestelstatus en andere ondersteuning na verkoop, log in Mijn Bestellingen en klik op de bestelling waar je hulp bij nodig hebt. Vanaf de gedetailleerde bestelpagina kunt u eenvoudig de details van de bestelling bekijken, de voortgang van bestellingen volgen.

Als u vragen of klachten heeft over de items die u hebt ontvangen, neemt u contact met ons op.

Alle aftersales-aanvragen worden grondig afgehandeld. We zullen antwoorden zodra we het resultaat hebben, wees geduldig. Geen enkele vraag wordt onbeantwoord gelaten.

U kunt een klacht indienen door de stappen te volgen, ons team zorgt ervoor binnen een werkdag, controleer uw account regelmatig om de laatste update te ontvangen, u wordt tegelijkertijd per e-mail op de hoogte gesteld. We reageren meestal binnen een werkdag op alle vragen.

 

Pre-sales ondersteuning:


 

Als u vragen heeft voordat u een bestelling plaatst, bezoekt u alstublieft ons Helpcentrum. Het Helpcentrum biedt antwoorden op de meestgestelde vragen. Daarnaast hebben we vriendelijke servicevertegenwoordigers klaar om u te helpen. We streven ernaar u uitstekende klantenservice te bieden en we zullen er alles aan doen om uw winkelervaring te verbeteren. Mocht u vragen, opmerkingen of advies hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

 


 

Dien uw aanvraag in

* Verplichte velden

Office: Sinocommerce Limited, Office 26, Verdala Business Centre, LM Complex, Level 2,Triq il-Birrerija, Mriehel, Birkirkara, Malta (not return address)