U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.
Contact
Ondersteuning na verkoop:
Voor vragen over Bestelstatus en andere ondersteuning na verkoop, log in Mijn Bestellingen en klik op de bestelling waar je hulp bij nodig hebt. Vanaf de gedetailleerde bestelpagina kunt u eenvoudig de details van de bestelling bekijken, de voortgang van bestellingen volgen.
Als u vragen of klachten heeft over de items die u hebt ontvangen, neemt u contact met ons op.
Alle aftersales-aanvragen worden grondig afgehandeld. We zullen antwoorden zodra we het resultaat hebben, wees geduldig. Geen enkele vraag wordt onbeantwoord gelaten.
U kunt een klacht indienen door de stappen te volgen, ons team zorgt ervoor binnen een werkdag, controleer uw account regelmatig om de laatste update te ontvangen, u wordt tegelijkertijd per e-mail op de hoogte gesteld. We reageren meestal binnen een werkdag op alle vragen.
Pre-sales ondersteuning:
Als u vragen heeft voordat u een bestelling plaatst, bezoekt u alstublieft ons Helpcentrum. Het Helpcentrum biedt antwoorden op de meestgestelde vragen. Daarnaast hebben we vriendelijke servicevertegenwoordigers klaar om u te helpen. We streven ernaar u uitstekende klantenservice te bieden en we zullen er alles aan doen om uw winkelervaring te verbeteren. Mocht u vragen, opmerkingen of advies hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Dien uw aanvraag in